søndag 7. juli 2013

47. Dye my hair red

Jeg hadde rødt hår en lenger periode, men endte med å bleke og farge det tilbake til min naturlige hårfarge i slutten av fjord sommer pga stress med opprettholding av fargen. Etter det tok jeg kun glans vask en gang i november tider, og har etterhvert latt fargen gå ut av seg selv. Det siste halvåret har jeg da brukt på å hate min (så si) naturlige hårfarge mer og mer og bestemte meg derfor for å farge det rødt igjen. Egentlig vil jeg ta permanent igjen, siden fargen da kan bli mer "blå" og jeg ungår å bli ginger, men håret mitt er så slitt for tiden så jeg må nøye meg med glansvask...

Forje gang jeg var redhead:

Sist jeg farga det:
Badroms lyset er ganske så gult her, men jeg ble litt for ginger...

Jeg er jo ikke fornøyd før jeg har den gode "gamle" hårfargen min tilbake, men det er rødt nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar